SEX ÄTPINNAR AV FEM MÖJLIGA

 
Idag var det skola som vanligt och nu är det äntligen fixat så att jag kan börja tävla i cross country från och med nästa tisdag! Ikväll var fotbollsmatchen borta så efter träningen åkte jag hem, duschade, bytte kläder och städade mitt rum. Sen åkte jag, Ruth och Ron till Empire Fire Mongolian Grill, en förbannat bra restaurang med buffé med mongolisk mat. Kände mig lite pro också när jag var det enda som kunde äta med pinnar eftersom jag varit till Kina ett tag.
 
 


 
 
 
 
 
 
Efter middagen åkte vi till Hobby Lobby som precis öppnat här och jag skulle egentligen inte köpa nåt men när jag kom ut därifrån var jag 55 dollar fattigare. Oups :')
 
 
 
SNART, EMPIRE FIRE MONGOLIAN GRILL, ÄR JAG TILLBAKA!
Kommentarer
Tove säger:

Den maten ser verkligen god ut! O framför allt inte onyttigt amerikansk :-) Ha det fortsatt bra Emma, hälsningar från Tove o katten Gosi (är i Saltvik med den idag)

2014-09-20 | 06:36:15
Susanna Maria J säger:

Gott det såg ut!

2014-09-20 | 13:24:04
Bloggadress: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: